2010. október 21., csütörtök

Díjat kaptam


Okt. 14.-én nagy meglepetés ért. Díjat kaptam Patríciától.
Mivel beteg voltam csak most tudom kirakni és megosztani veletek.

1. Meg kell köszönnöm a díjat:

Köszönöm szépen Patrícia. Nagyon örülök neki. 
A blogot azzal a reménnyel indítottam, hogy ha pár embernek tudok majd a tapasztalataimmal segíteni annak is nagyon örülni fogok. Ezt a reményemet a visszajelzéseitek már túlszárnyalták. Az, hogy írásaimat egy díjjal is jutalmaztad hihetetlen örömmel töltött el.

2. A logót kitettem az oldalra.

3. Akitől kaptam a díjat, belinkeltem.

4. 7 dolog amit megosztok veletek, magamról:

- Van egy 6 és egy 3 éves fiú gyerkőcöm akiket az apukájukkal együtt nagyon imádok.
Az itthon töltött 6 év nagyon jól telt. Én nem éreztem magam bezárva, lekötve és   nem  vágytam a karrier építésre. Nem mondom, hogy nem voltak nehéz pillanatok, napok, de  azok eltörpültek a sok mosoly, nevetés, meghitt pillanatok mellett amit a család adott.

- Szeretek a konyhában alkotni. Ízlésesen tálalni. Beszélgetve elfogyasztani a finom ételeket. 

- Szeretem az ünnepeket. A tervezgetést, készülődést, kivitelezést és a megélésüket.

- A fiúknak naponta többször mondom, hogy szeretlek, kapnak legalább egy ölelést és sok-sok dicséretet, ha valamit jól csinálnak meg vagy magukhoz képest többet teljesítenek.

- Szeretek örömet okozni.

- A napokban azt mondták rám, hogy "szociálisan érzékeny vagyok". Szerintem is.

- A férjem azt mondaná, hogy szeretek beszélni. SOKAT. :))

5. 7 blogger akiket szeretnék a kreatív blogger díjjal jutalmazni:






 Adventi koszorúk mézeskalácsból c. bejegyzés miatt kapta.


6. Megjegyzést hagytam náluk, hogy díjjal jutalmaztam őket.

3 megjegyzés:

  1. Móni, nagyon köszönöm a díjat! :)

    Allergiában sajnos mi is érintettek vagyunk, 3 asztmás-szénanáthás gyerkőcöm és egy ugyanilyen férjem van. :) Mátémnál tavaly sok visszatérő mandulagyulladás után merült fel többek között a tejallergia lehetősége is, ekkor olvastam át a tudnivalókat nálad. A tej elhagyása aztán Máténál nem hozott csodát, annál inkább nálam -egész életemben felfúvódós voltam, és amikor társultam Máté diétájához együttérzésből, pár nap múlva feltűnt, hogy vége a lufi-korszaknak. :) Azóta mindannyian csak laktózmentest vagy zabtejet fogyasztunk.

    A blogod, gyanítom, nem kevés embernek jelent majd segítséget, nagyon jó, hogy írod! :)

    VálaszTörlés
  2. Móni!
    Köszönöm a díjat! nem olyan régen megkaptam ugyanezt a díjat. Élnék a lehetőséggel, hogy most nem adom tovább.
    Annál inkább örülök, hogy gondoltál rám. :-)
    Gabi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Móni! Köszönöm szépen! Már régebben megírtam a 7 dolgot: http://blog.mindennapraegyjatek.hu/index.php/2010/01/7-dolog-magamrol/ Azóta a helyzet változatlan. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails