2010. október 8., péntek

Kókuszos - búzadarás süti

Már említettem, hogy a vega blogokban sok finomságot lehet találni annak, aki nem ehet tejet, tojást vagy egyiket sem.
Az egyik ilyen vegetáriánus konyháról szóló oldal Renáta blogja.
A következő receptet nála találtam meg.

Kókuszos - búzadarás süti
Hozzávalók:

tészta:
25 dkg búzadara
7 dkg cukor
3 dkg van. cukor (saját készítésű)
2 teáskanál sütőpor
1,5 marék mazsola (legközelebb többet teszek bele)
2 dl zabtejszín
2 dl zabtej
7 dkg kókuszreszelék

öntet:
2 dl víz
3 evőkanál méz
15 dkg margarin (legközelebb kevesebbet teszek bele)
3 dkg kókuszreszelék

Ha az eredeti receptet elolvassátok láthatjátok, hogy nem mindenből használtam u.a. a mennyiséget. Ennek azaz oka, hogy nem mindenből volt itthon, annyi mint amit Renáta írt.
A tésztához valókat összekevertem és egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem.
180 fokos, előmelegített sütőben 20 percig sütöttem.


Közben az öntetet egy kisebb lábasban felmelegítettem.
A barnásra sült sütit kivettem, egyenletesen ráöntöttem az öntetet és még 10 percre visszatettem a sütőbe.



Ez egy nagyon egyszerű süti. 40 perc alatt kész vagy vele.

1 megjegyzés:

  1. Szia Móni!
    De örülök, hogy elkészítetted!!!

    Esetleg kevés reszelt citromhéj is tehető bele, van, amikor ezzel készítem.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails