2010. október 2., szombat

Őszi kézműves

Jönnek az őszi borongós napok.
Itt az ideje, hogy ha csak az emlékekkel is, de behozzunk a házba egy kis napsütést.
Elővettük a tavaly nyáron, a tengerparton gyűjtött köveket. Kiválogattunk fejenként 2-2 darabot. Előkerültek az ecsetek és a festék is. Mi akrilt használtunk, de szerintem a tempera is tökéletes.
A kicsi (3 éves) azt kérte, hogy csíkosak legyenek a kövei. Kiválasztotta a színeket én pedig felfestettem a csíkokat úgy, hogy ő is fogta az ecset végét. A pöttyöket teljesen önállóan festette. Az önálló munkától nagyon belelkesedett, a következőt csak bemázolta és úgy díszítette.
Gergő űrhajót kért. Ezt először egy ceruzával felrajzoltam, majd fekete színnel megfestettem a körvonalakat. A kifestést ő is egyedül csinálta, a csillagok és a hold is az ő műve.
Én egy napocskát festettem.
A festék száradását hajszárítóval gyorsítottuk, így pár perc alatt játszani lehetett velük.
A köveket 2 nappal később decoupage lakkal átfestettem (1 nap a száradása).

A nagyszülőknél is kaptak két nagyobb követ, amire alkoholos tollal rajzoltak.




Persze, hogy az őszről se maradjunk le. Egy másik esős napon készítettünk pár levélképet.


Ezek a tavalyi gesztenye figuráink: 


Itt találsz még több ötletet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails