2010. október 5., kedd

Tejgép

Egy kedves ismerősöm akinek a gyermekei szintén tejallergiások, rátalált egy növényi tejet készítő gépre.
Ők meg is vették és egy ideje már használják. Nagyon dicséri.
A gépről a szojatejgep.hu oldalon találtok bővebb információt.

Készített nekem, nektek képet és elküldte, hogy mások is tudomást szerezhessenek róla.


 Gép belseje.

A képek mellé ezt a levelet csatolta:
  
"9-10 dkg (kb. 1 dl) rizs és kb. másfél liter víz kell bele és 20 perc alatt elkészül a tej.  Én még egy fahéjdarabot és kb. fél cm vaniliírudat szoktam belerakni. A gép darálja és főzi ezalatt.
A tejen kívül marad darált rizs is, ami tejbegrízhez hasonló, így én édesítem nádcukorral, rakok rá egy kis fahéjat és a gyerekek desszertként eszik. .
Lehet az alapanyagokat variálni. Zab, köles, rizs, barnarizs, szója... Néhány recept van a géphez, de igazából a saját kísérletezés a legjobb."
 
Köszönöm Eszter az új információt!

1 megjegyzés:

  1. Nekem is van, Kínából hoztam. A szójatej, egy kis kókusszal nagyon finom, de a rizstej és a kölestej nem jött be ilyen módon, nem isszák meg a gyerekek,csak sütibe használom.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails