2011. március 15., kedd

Csirkeragu leves árpagyönggyel (gersli)


Két hete a fiúkat leadtam az oviba és siettem a fodrászhoz. Szerettem volna reggelit is venni, de a nagy pénzemből nem tudtak visszaadni. Így a bolt melletti újságárushoz mentem be pénzt váltani. Közben megakadt a szemem két receptes újságon és megvettem azokat is. A fodrásznál várakozás közben átlapoztam őket, kiderült, nem csináltam rossz vásárt. Most egy ideig, ezekből merítek ötleteket, recepteket.

Csirkeragu leves árpagyönggyel
Hozzávalók:
40 dkg csirkemell
2 nagy szál répa 
1 db gyökér
1 db kisebb zeller
2 db krumpli
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
10 dkg gersli (árpagyöngy)
1 húsleveskocka
só, bors
olaj

Az apróra vágott hagymákat megpirítom. Hozzáadom a körömnyi kockákra felszeletelt húst és fehéredésig kevergetem, majd felöntöm vízzel, és fedő kerül rá.
A zöldségeket megpucolom, felkockázom és a leveskockával, sóval, borssal együtt bele teszem a levesbe.
Fedő alatt, néha megkeverve puhára főzöm.
Az árpagyöngyöt leöblítem és sós vízben megfőzöm. Amikor kész, a vizet leöntöm róla és ezt is hozzáadom a leveshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails