2011. március 11., péntek

Játék

Virágnál jelentkeztem erre a játékra.
Nyertem is. :)
Szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik,   ajándékot kap tőlem, amit én készítek. 
Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon, vagyis egy éven belül
juttatom el az első 3 jelentkezőnek.

3. A leggyorsabbak kötelezően vállalják, hogy 
kiteszik ezt a felhívást a blogjukba, belinkelik, hogy kinél jelentkeztek erre a játékra 
és a fent írtak szerint ők is tovább viszik. 
(Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

Kíváncsi vagyok ki lesz az első három jelentkező, akik megkapják az általam készített ajándékokat.

Azért a szabályokról egy picit bővebben is írnék a félreértések elkerülése végett:

Ha én jelentkezem erre a  játékra (jelen esetben a PIF)  valakinél, akkor vállalom, hogy
kiteszem a blogomra a játék menetét, és várom azt a 3 jelentkezőt, akik részt szeretnének venni
ebben a játékban.
Én kapok egy ajándékot attól a személytől, akinél jelentkeztem, én pedig küldök azoknak a játékos-
társaknak 1-1 ajándékot, akik nálam jelentkeztek.
Közben Ők is meghirdetik  ezt a játékot a blogon, belinkelik,  hogy kinél jelentkeztek erre a játékra. Majd várják azon 3 személy jelentkezését, akiknek küldhetik személyenként a meglepetéseket.

Ha valaki egyszerre 2 különböző helyen (blogon) is jelentkezett ilyen PIF játékra, akkor KÉTSZER kell meghirdetnie a játékot, majd várni a 2 x 3 jelentkezőt. Ő maga pedig két  helyről 
várhatja meglepetését, és 6 helyre küldheti a saját maga által készített ajándékot.

1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails