2011. március 8., kedd

Narancsos-csokis túrós batyu


Holnap viszem be az oviba Tomi névnapi sütijét. Mivel a batyu itthon jól szerepelt, gondoltam az oviba is nagy sikere lesz. A receptet itt találjátok. 
Közben az is eszembe jutott, hogy sok gyerkőc kipiszkálja a sütikből a mazsolát. Ezért változtattam a tölteléken.
A krémhez narancs reszelt héját, narancslevet és ét csokidrazsét tettem.

Amin még változtatta (nem volt itthon minden a hozzávalókból):
1. A tofu darálásakor 3 evőkanál szójajoghurtot, a zabtejszín helyett.
2. A búzadarát 3 evőkanál kukoricadarával pótoltam.
3. Mivel a kukoricadara több folyadékot vesz fel, ezért 1 dl zabtej helyett, 1,5 dl használtam.
4. A süti 4 éves gyerekeknek készült, ezért 7,5x7,5 cm kockákra vágtam a kinyújtott tésztát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails