2011. május 13., péntek

Saláta


 Mindkét gyerkőcöm oviban volt ma, ezért azt ehettem ebédre amit szerettem volna. Mivel nem volt kedvem főzőcskézni, ezért elszaladtam a zöldségeshez és bevásároltam egy salátához valót. A salátát magamnak mozzarella sajttal  készítettem, receptet természetesen tejmentesen írom le.


Tavaszi saláta
Hozzávalók:
(1 személyre)
2 db nagy salátalevél
1 db közepes paradicsom
1/2 db paprika
1/4 db kígyóuborka
12,5 dkg natúr tofu
1 szelet barna kenyér
1 szelet sonka
dresszing:
olaj
citromlé
snidling, petrezselyemzöld, bazsalikom

A zöldségeket megmosom, megszárítom és egyforma nagyságú kockákra vágom.
A tofut szintén felkockázom, majd bő forró olajban 1 percig sütöm. 
A zöldséget és a tofut egy tálban teszem, majd ráöntöm a dresszinget és összekeverem a salátát.
A saláta mellé megpirítottam egy szelet barna kenyeret, amire csíkokra vágott sonkát tettem.
Ha úgy készítem a salátát, hogy a fiúk is esznek belőle, akkor a sonkát is kisebb kockákra vágom és a salátához keverem. A pirítóst növényi vajjal kenem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails