2011. május 8., vasárnap

Újhagymás-tejszínes tengeri hal, petrezselymes-mentás újkrumplival


Újhagymás-tejszínes tengeri hal, petrezselymes-mentás újkrumplival
Hozzávalók:
60 dkg tengeri hal
2 dl zabtejszín
2 nagy szál újhagyma
3 gerezd fokhagyma
1/2 citrom reszelt héja
1 evőkanál növényi vaj
köret:
fejenként 2 db közepes újkrumpli
1 marék petrezyelyemzöld
5-7 db mentalevél
1 evőkanál növényi vaj

A húst megmostam, szárazra töröltem, fűszereztem és egész darabokban (nem szeleteltem fel), teflon bevonatú grill serpenyőben, kevés olajon megsütöttem.
A fokhagymát apróra vágtam, az újhagymát felkarikáztam, és a vajon megfonnyasztottam. Hozzáöntöttem a tejszínt, megsóztam, egyet forraltam rajta, majd tálalásig fedő alatt tartottam. Miután elzártam a gázt reszelem bele a citrom héját.
A krumpliról lekapartam a puha héját, megmostam, feldaraboltam és sós vízben kifőztem.
A vajat felolvasztottam, közben a zöldfűszereket apróra vágtam és a vajhoz adtam. 1/5 - 1 percig fonnyasztottam a fűszereket majd a lecsepegtetett krumplira öntöttem és alaposan összekevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails