2011. augusztus 21., vasárnap

Barackos köles - gyors, egyszerű, egészséges


Az ebéd körete köles volt. De kicsit túllőttem a mennyiséggel, és egy nagy adag kimaradt.
Szerencsére nem a kukába kötött ki, mert egy nagyon gyors, egyszerű, egészséges, laktató uzsonna lett belőle.
Azért osztom meg veletek, mert a fiúk nagyon oda voltak érte. Gergő kérte, hogy csináljak még, mert Barninak (szomszéd kis barátja) is szeretne adni belőle. 
" Anya neki is meg kell kóstolnia. Nyami, nagyon finom, ugye vacsorára is ez lesz? "

Barackos köles
Hozzávalók:
köles
őszibarack
 barna cukor
méz

A kölest leöntöm dupla mennyiségű forró vízzel és lefedem. 10 perc alatt 2-3 alkalommal villával átkeverem.
A barackot meghámoztam felkockáztam. A cukorral, mézzel együtt a langyos köleshez kevertem, müzlis tálakba szedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails