2011. augusztus 31., szerda

Napraforgó kelt tésztából


Már sok oldalon láttam ezt a gyönyörű napraforgót.
Lacinál található bejegyzést linkelem, mert érdemes más receptekért is benézni hozzá.
Gergőnek holnap lesz az ELSŐ NAPJA az ISKOLÁBAN, ma du. az évnyitója. Ennek nagy örömére készült el a napraforgó.

60 dkg lisztből gyúrtam egy kalács tésztát. A töltelék 15 dkg darált dió, 10 dkg kristálycukor, 5 dkg olvasztott vaj (növényi).
Mivel nagyon készülünk a délutánra és a holnapi napra, ezért most csak ennyire futja az időmből.
A formázást olvassátok el Lacinál.


A sütés 10. perce után letakartam alufóliával, mert nagyon pirult. De még ez sem mentette meg a szirmok végeit.
20 perc után kivettem a sütőből, csíkokat téptem az alufóliából és a megpirult részeket betakartam vele.
Így még 10 percet kellett sütnöm.
Tehát 180 fokon 30 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails