2011. november 19., szombat

Adventi naptár készítése LEGO-ból

Icipicit el vagyok keseredve. Már több mint két hete senki nem reagált a bejegyzésekre. Arra gondoltam talán a bejegyzések tartalma nem olyan ami sokakat megérint vagy foglalkoztat.
De, csak azért vagyok icipicit elkeseredve, mert a blog statisztikáján látom, hogy sokan látogattok.

Már most jó páran keresik az adventi és karácsonyos témájú írásokat, ötleteket. Ezért úgy döntöttem, bár még 2 hét van az első gyertyagyújtásig, hogy én is elkezdek foglalkozni az ünnepekkel.
Például jelentkezni fogok sok kézműves munkával, amit a fiúkkal készítettünk az elmúlt években vagy akár az idén.
A gyerekekkel a nagyszülőknek és apának, anyának (azaz nekem) szoktunk saját kezűleg készíteni ajándékot. Így nálunk nem csak a Jézuska hozza a fa alá a sok meglepetést, hanem megpróbáljuk a fiúknak megmutatni, hogy milyen jó érzés az ajándékozás. Az elmúlt évek terméseiből fogok nektek szemezgetni.


Egy hete elkezdtük a LEGO-t szétválogatni, mert amikor szerettünk volna a katalógus alapján összeállítani egy autót, akkor az építés idejének a 90%-a azzal ment el, hogy a nagy ládában keresgéltük a darabokat.
Vettem pár darab nagyobb műanyag ételtároló dobozt és színek alapján elkezdtük a válogatást.
Ez az elfoglaltság adta az ötletet a LEGO-s adventi naptárhoz.
Egy nagyobb alapra, piros színből megcsináltuk a 24 kockás naptárt. Kerestem hozzá, 24 darab egyszínű (fehér) 2x2-es kockát.
Szerintem ez a megoldás egy kisebb gyerkőcnek tökéletes, mert így jobban érzékeli az idő múlását.
Minden reggel betehet bárhova 1 db fehér kockát. Mikor az utolsó is a helyére kerül, aznap délután jön a Jézuska.


1 megjegyzés:

  1. Jó ötlet!! Azért is, mert nem vagyok híve a mindennapi cukor/csokievészetnek. Bár nem tudtam ellenállni egy totál olcsó Peppa-s csokis adventi kalendáriumnak, amit majd közösen eszegetünk ki :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails