2011. december 1., csütörtök

- Anya! Mikor lesz Karácsony? Mikor jön a Mikulás? VISSZASZÁMOLÁS KARÁCSONYIG

Már két ötletet adtam, hogy hogyan lehetne a gyerekekkel a karácsonyig tartó napok múlását érzékeltetni.
Most egy harmadikkal jelentkezem. Ezt már nagyon rég szerettem volna megcsinálni és megosztani veletek.
Sajnos a sok egyéb teendőim miatt nem jutott rá időm, olyannyira, hogy azóta már nagyon sok helyen találkoztam vele.
Ezért tovább gondoltam az ötletet és ez lett belőle.


Téli időszakban a fiúk nagy kedvence a fekete színű papír. Ez az alapja a Mikulásos visszaszámolónak.
Fehér papírból kivágtam a sapkát az arcát, a bajuszát, az orrát. A sapkát és az orrát piros filctollal kiszíneztem. Az arcát rózsaszín és piros ceruzával rajzoltam meg, a szemét fekete filctollal.
Majd a mikulás fejét felragasztottam a papír tetejére.
A szakállát megrajzoltam fehér ceruzával. 24 részre osztottam és megvonalaztam.
Minden nap kiszínezünk 1 csíkot. Aznap amikor a Jézuska megérkezik az ajándékokkal a Mikulás egész szakálla fehér lesz. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails