2011. december 5., hétfő

Karácsonyi ültetőkártya, karácsonyi képeslap

 Az ültetőkártyához szükségetek lesz, zöld és piros papírra, facsipeszre, arany színű zselétollra, pár színes hulladékpapírra, és ragasztóra.
A zöld papírból ki kell vágni 10 db 200Ft-os nagyságú kört. A köröket úgy kell összeragasztanotok, hogy 4-et, 3-at, 2-t egy sorba, majd ezeket a részeket egymás fölé kell összeragasztani.
A kimaradt színes papírokból lyukasztóval kis köröket csináltok és felragasztjátok a karácsonyfára.
Csomagolópapírból kivágtam egy csillagot, az került fel a tetejére.
A piros papírból kivágtok egy lapos trapézt, amire ráírjátok a nevet, és csak ez után ragasztjátok fel a csipeszre.


A képeslapokhoz régi karácsonyi csomagolópapírt használtam fel. Egy magas trapézt vágtam ki, amit felcsíkoztam. A képeslap elejének a közepére barna papírból egy csíkot ragasztottam és erre rendeztem el a csomagolópapír csíkokat.
Végül a csúcsdíszt és a cserepet is felkerült a papírra.


A másik képeslap, tényleg a fiúk keze nyomát tükrözi. :)
Az ujjukat befestettük barnára, ez a rénszarvas feje. A szemét, orrát és a hópelyheket fültisztítóval csinálták. A szemét fekete filctollal rajzoltam meg, a szarvát a barna festékkel. De száradás után, barna filctollal a gyerekek is megrajzolhatják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails