2012. február 6., hétfő

Zöldséges halleves

Még egy forró finomság a hideg napokra.


Zöldséges halleves
Hozzávalók:
40 dkg tengeri halfilé
2 szál répa
1 szál gyökér
1 fej zeller
1 nagyobb krumpli
1 fej karalábé
1 kis paradicsom, paprika
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1 db leveskocka

A gyökeret, zellert és az egyik répát nagyobb darabokra vágtam. A paradicsommal, paprikával, hagymákkal együtt lábosba tettem, és felöntöttem vízzel. Mikor felforrt beletettem a leveskockát, megsóztam, fedő alatt lassú tűzön puhára főztem a zöldségeket.
Közben a krumplit, a karalábét és a maradék répát megpucoltam, a hallal együtt egyforma nagyságúra kockáztam.
A levest leszűrtem, beletettem a felkockázott zöldségeket és megfőztem. Amikor már majdnem puhák, a húst is beletettem a levesbe és még 5 percig főztem.
Apróra vágott petrezselyemmel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails