2012. március 26., hétfő

Kézműves - Húsvéti bárány, nyuszi

A bárány a Praktika magazinban található. De, ha az újság facebook-os oldalára felmentek ott sokat találtok belőle, amit már az olvasók elkészítettek.
Én is onnan vettem az ötletet. A képekről szabad kézzel lerajzoltam a bárányt, a megfelelő méretre nagyítottam, majd kivágtam sablonnak.
Színes papír, ceruza, olló, ragasztó és kész is a húsvéti ajtódísz. 
Én egy kicsit tovább gondoltam a kompozíciót. Nem egy, a mancsában virágot tartó bárányt készítettem, hanem kettőt. Egy locsolkodó bárány fiút, és egy locsolásra váró bárány lányt. :)


A bárányok Gergő ajtaját díszítik, a nyuszi Tomi ajtajára készült.
Az ötletet már nagyon régen dédelgetem magamban. Itt volt az ideje, hogy ne csak az én fejemben létezzen.
Sajnos a forrásra már nem emlékszem, az is lehet, hogy egy külföldi oldalon pillantottam meg.
Még annak idején ezt is lerajzoltam, most sablont készítettem belőle és színes papírból kivágva összeragasztottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails