2012. április 20., péntek

Kifli teljes kiőrlésű búzából

Ez a kifli nagyon nyerő. 
Puha, ruganyos a belseje, nem töri fel a szájpadlásodat a túl ropogós külseje. 
Tehát gyerekeknek ideális.



Kifli
Hozzávalók:
30 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt
15 dkg liszt BL - 80
1 dl zabtejszín
2 dl zabtej
0,7 dl olaj
2,5 dkg élesztő
2 teáskanál só
1 teáskanál cukor

A lisztet, tejszínt, tejet meglangyosítottam. A sót belekevertem a lisztbe, majd mélyedést csináltam a közepébe. Belemorzsoltam az élesztőt, hozzáadtam a cukrot, és ráöntötte a tejes tejszínt.
10 perc múlva az olajat is hozzáadva, 5 percig dagasztottam.
Letakarva, langyos helyen 1 óráig kelesztettem.
Újra átgyúrtam, két egyenlő részre osztottam, és nagyon vékony kerek formára nyújtottam.
4 egyenlő részre osztottam és feltekertem.
Zsírpapírral bélelt tepsiben, 180 fokon, 20 percig sütöttem.


A következő képen szereplő kifliket, 10 perce vettem ki a sütőből. :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, ki is fogom próbálni! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia! A héten Te lettél az egyik OVCS játékos. Van még kedved játszani? Kérlek nézz be hozzám... :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails