2012. október 24., szerda

Sütőtökös póréhagyma krémleves


 Sütőtökös póréhagyma krémleves
Hozzávalók:
30 dkg megpucolt, felkockázott sütőtök
1 nagy szál póréhagyma
2 dl zabtejszín
1 leveskocka
zsemle
tökmagolaj

A tököt, hagymát megpucoltam, forró olajon megfuttattam.
Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, hozzáadtam a leveskockát, és puhára főztem a zöldségeket.
Amikor kész, beleöntöttem a turmixgépbe, hozzáadtam a tejszínt, és összepürésítettem.
A levest visszaöntöttem a lábosba, nekem sűrűnek tűnt, ezért még vízzel hígítottam, és újra sóztam.
Tálaláskor pirított zsemlekockával, és tökmagolajjal díszítettem.

A fiúk szeretik díszíteni a krémleveseket. Ragaszkodtak hozzá, hogy megmutathassák a művüket nektek. :)
Az izsópot, és a zsályát is segítségül hívták.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails