2012. október 30., kedd

Sütőtökös sütemény

Már írtam nektek, hogy a gyerkőceimnek nem igazán ízlik a sütőtök, de ha belecsempészem valamibe akkor szó nélkül, sőt lelkesen megeszik.
Ezért örültem nagyon ennek a receptnek, amit egy nagyon kedves kolléganőm osztott meg a facebook-on.
Mivel nem voltam biztos a süti sikerességében, ezért csak a tészta felét csináltam meg. Ez 12 db muffinra lett elegendő. 


Sütőtökös sütemény tej, és tojás nélkül
Hozzávalók:
50 dkg apróra reszelt, nyers sütőtök
15 dkg cukor
30 dkg rétesliszt
1 teáskanál szódabikarbóna
1 teáskanál fahéj
1 teáskanál őrölt gyömbér 
2 marék mazsola
1 csipet só

A sütőtököt sajtreszelőn lereszeltem, hozzáadtam a fűszereket, szódabikarbónát és alaposan elkevertem.
Végül a liszttel, és a mazsolával eldolgoztam a masszát.
Az eredeti recept szerint kivajazott tepsibe kell beletenni. Én is ezt javaslom, mert a muffin papírba nagyon beleragadt a megsült tészta.
180 fokos sütőben, 25 percig sültek


Ma is élvezhetjük ennek a finomságnak a társaságát, mert egy tartalmas leves után ez lesz a második fogás.
Annyi változtatás lesz, hogy 1 marék étcsoki drazsét is teszek bele. :)
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails