2012. december 14., péntek

Csokis muffin meglepetés szaloncukorral :)

Ez a muffin valami csoda. 
Nagyon finom, omlósós, levegős a tésztája, és ami nagyon nem elhanyagolható szempont, nem ragad hozzá a papírhoz. 
A receptet Magdinál találtam. :)
 A fiúknak valami különlegességet szerettem volna belecsempészni, ezért került bele aszalt szilva helyett szaloncukor, és a nutella is kimaradt (tejes).


Csokis muffin
Hozzávalók:
15 dkg sima liszt
15 dkg teljes kiőrlésű liszt
12 dkg cukor
1/2 teáskanál szódabikarbóna
1  teáskanál sütőpor
2 evőkanál kakaó vagy karobpor
1 citrom reszelt héja
7,5 dkg olaj (kb. 4 evőkanál)
2, 5 dl növényi tej
6 db zselés szaloncukor

A szaloncukor kivételével a száraz hozzávalókat összekevertem, majd az olajat, tejet hozzáadva kikevertem a tésztát.
A muffin papírokat beletettem a formába, és mindegyikbe 1 evőkanál tésztát tettem.
A szaloncukrokat félbe vágtam, és egyesével a tészta közepébe nyomtam.
175 fokos előmelegített sütőben, 30 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails