2012. december 21., péntek

Ezzel a bejegyzéssel szeretnék mindenkinek
Nagyon Békés, Boldog Ünnepeket kívánni!

Ha még nincs ötletek, hogy mit készítsetek a gyerekekkel ajándékba a nagyszülőknek, apának, anyának, keresztszülőnek vagy tesónak, akkor megosztom veletek a mi idei ajándékainkat.
Szerintem mindegyik alapanyaga nagyon könnyen beszerezhető, nem drága, és rövid idő alatt elkészülnek.


Levegőn száradó gyurmából készítettünk kézlenyomatot, amit temperával kifestettünk, és az ujjakból filctollal hóembereket varázsoltak a gyerekek. Fél cm vastagra kinyújtottam a gyurmát, kivágtam a kerek formát, és belenyomtuk a fiúk tenyerét. A kép úgy lesz szép, ha a tenyerük felét teszitek csak rá a gyurmára. 1 nap száradás után festettük ki.
A gyurmát még az ősszel vettem, 1500 Ft-ért a Tesco-ban.


Az angyalka kb. 1 óra alatt készült el. 
A gyógyszertárban vettem hozzá fa spatulát, 7 db-ra van szükség.
Az elkészítés lépéseit ITT nézhetitek meg.


Vastagabb színes papírból képeslapot hajtogattam, halványan felrajzoltam a mintát.
A papír alá betettem egy törölközőt, és zsákvarró tűvel egyenletesen kilyukasztottam.
A tűbe vékony fekete fonalat vagy hímzőfonalat kell befűzni, és ki kell varrni a képet.
A képen egy Robbanós Madár van az Angry Birds játékból.

A facebook oldalon megosztott bejgli is elkészült.
A tésztát 40 dkg teljes kiőrlésű tönköly lisztből, és 20 dkg sima lisztből készítettem.
A töltelékbe csak 20 dkg cukrot tettem.
Természetesen a tejet, és a vajat növényire kell cserélni.


Már csak 3 kell aludni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails