2013. január 18., péntek

Humusz - csisceriborsó krém


 Humusz
Hozzávalók:
1 doboz konzerv csicseriborsó
1 nagy gerezd fokhagyma
1 evőkanál tahini
1/4 citrom leve
olaj

Mindent egy mély tálba tettem, és botmixerrel összeturmixoltam.
Ennél a krémnél is az olaj mennyiségét az egyéni ízlés szabja meg. De 2 evőkanálnyi biztosan kell, hogy pépesíthető legyen a csicseriborsó.

Reggelire, vacsorára kenyérre kenve, sült hús mellé, vagy friss zöldségekhez mártogatósnak is tökéletes.
Próbáljátok ki! :)

Természetesen száraz csicseriborsóból is elkészíthető. Ha ezt a megoldást választod, akkor az előző este áztasd be a borsót, és másnap sós vízben főzd puhára.

2 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Nagy kedvenc, hamarosan én is csinálok újra :)
    Egy kis tipp, ha száraz csicseriborsóból készül: egy kis szódabikarbóna a főzővízbe jelentősen csökkenti az amúgy igen hosszú főzési időt.
    Én a sajátomba szoktam tenni pár szem mozsárral őrölt koriandert. Itt van az én verzióm: http://allergenmentes.blogspot.hu/2012/02/hummusz-fank-es-omlos-keksz.html

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails